hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۲۸۰ دستگاه تاکسی در منطقه ۶ در حال خدمات‌رسانی است

قم|۲۸۰ دستگاه تاکسی در منطقه ۶ در حال خدمات‌رسانی است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۲۸۰ دستگاه تاکسی در  شش خط منطقه ۶ در حال تردد هستند که در صورت اعلام نیاز منطقه سازمان تاکسیرانی توان افزایش تعداد تاکسی در این منطقه را دارد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مرتضی عزتی در جلسه بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه شش که با حضور ذاکریان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم، حاتمی فرد شهردار منطقه شش، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم و مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات این منطقه حضور مسافرکش‌های شخصی در آن است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تعداد تاکسی‌ها فعال در این منطقه را ۲۸۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: ۲۸۰ دستگاه تاکسی در ۶ خط در حال تردد هستند که در صورت اعلام نیاز منطقه سازمان تاکسیرانی توان افزایش تعداد تاکسی در این منطقه را دارد.

عزتی تصریح کرد: به علت فعالیت گسترده مسافرکش‌های شخصی معمولاً تاکسی‌ها در مسیر بازگشت به میدان مطهری با ظرفیت کامل برنگشته و این موضوع باعث نارضایتی آن‌ها شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد